توضیحات

 آشنایی با جعبه ابزار QBRICK One Longer Technik:

جعبه ابزار QBRICK One Longer Technikاز دسته، جعبه ابزارهای خاص به حساب می آید. که برای جابه جایی کالاهای ارزشمند استفاده می شود. کالاهایی مانند ابزار آلات گران قیمت، تجهیزات ابزاز دقیق، ابزار دستی، ابزار صنعتی و هر ابزار و وسیله دیگر. که نگهداری و سلامت ابزار در هنگام جابه جایی مهم است.

این جعبه پرتابل از سری محصولات QBRICK می باشد. که با طراحی منحصر به فرد خود توانسته است. از ابزار آلات و تجهیزات شما محافظت کند.

Technik پیشرفته ترین مدل در برند Qbrick است. که مجهز به ریل های مخصوص نصب آلومینیوم می باشد. به همین دلیل امکان استفاده، از گیره های پیچ گوشتی کلاسیک را دارد. از این جعبه به عنوان میز کار استفاده میشود کرد. کارهایی که نیاز به ظرافت و دقیق، چسباندن یا نگه داشتن لازم را دارد.

جعبه ابزار چرخدار لانگر، از درب و بدنه محکمی برخودار است. که تا 50 کیلو گرم بار را به آسانی حمل می کند. این جعبه در برابر فشار، 120 کیلو گرم مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل به شما امکان یک سکوی کاری را می دهد.

نمایندگی کیوبریک : جعبه ابزار QBRICK One Longer Technik / جعبه ابزار چرخدار ساخت کشور لهستان / 09125000923

مشخصات جعبه لانگر کیوبریک:

مدل : Qbrick One Longer Technik

ابعاد بیرونی ( ارتفاع * عرض*طول) میلیمتر : 322* 385* 793

ابعاد داخلی ( ارتفاع * عرض*طول) میلیمتر : 230* 245* 635

ابعاد قطر داخلی میلیمتر : 806

ظرفیت : 30 لیتر 

مشخصات در : در دو مدل ساده و جعبه دار

جنس بدنه  : پلاستیک پلی کربنات

جعبه ابزار QBRICK One Longer Technik ساخت کشور لهستان است. از مواد اولیه درجه یک تولید شده است. از این رو محکم و مقاوم ساخته شده است. رنگ بدنه مشکی می باشد . جنس در و قفل جعبه از پلاستیک مرغوب ساخته شده است.

نمایندگی QBRICK : جعبه ابزار QBRICK One Longer Technik / جعبه ابزار ضد آب و ضد ضربه کیوبریک / 09125000923